Fy faaaan!

Detta är inte sant, blir helt tokig..
Fick gå hem från jobbet igår, då jag hade feber, rätt jävla pinsamt då jag bbörjade i måndags..
Hade kurs torsdag & fredag, men satte igång med jobb i måndags..
Jag mår inte bättre nu heller, så blir att stanna hemma idag med..
Feber och genomförkyld, ont i halsen.. Vad ska det bli utav detta?
Vill vara frisk så jag orkar jobba..

Ligger fortfarande högst på lägenheten, och det slutar imorgon.. HOPPAS!

Blir sängen idag med, Wooow! Inte!
Men måste verkligen bli frisk..

Nu blir det annat!

/ Theréz


Kommentarer
Postat av: Din egna lilla höööna!

Om ett par timmar kommer jag o då blire allt frisk.. jag e som Karlsson på takets egna kuxkelikux medicin ;)

2008-09-25 @ 00:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0