Jobbsökande...

Idag har jag sökt jobb :D Hoppas något hör av sig :D Då blir jag glaaaad...
För nu vill jag fylla ihop med Rickard..

Skiter i plugget, palla.. Vill hellre jobba, så vi kan flytta någon gång..
Skulle vilja ta min brors lägenhet, får se om vi kan få den.. Vore ju toppen!

Idag ska vi ha Evo, tills imorgon.
Imorgon ska jag och Rickard fira 1 år :D
Åhh vad tiden gått fort, och det har varit mycket upp och ner, men verkar ha lärt sig av sina misstag..
Nu är det bättre än det någonsin varit..
Känns så skönt, jag vill spenader varje dag av mitt liv tillsammans med dig..

Igår städade jag rummet, bäddade rent osv.
Åhh vad jag har sovit som en prinsessa inatt.. Sovit helt underbart!

Nu ska jag ut och gå en promenad..

Älskar dig mitt kex!

/ Theréz


Kommentarer
Postat av: Anonym

blev plötsligt illamående =P

2008-09-14 @ 14:38:30
URL: http://fniss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0