Lite roligt !

En man kom in i en bar och sa till den kvinnlige bartendern:
- Ge mig en öl men den ska vara stor för jag har en så fruktansvärd stor!
Hon tyckte att han var lite skrytsam men han fick en. Han svepte den i ett drag och sa:
- Ge mig en större för jag har en så stor!
Han fick en men hon tyckte att han var väldigt skrytsam. Han svepte också den i ett drag och sa:
- Ge mig en srörre för jag har en så fruktansvärd stor!
- Jaha sa bartendern upptill bevis visa den då!
Han drog ner byxorna och ut kröp en sköldpadda.
- Men varför har du en sköldpadda i byxorna för?
- Sköldpadda? Det e ju en flatlus!


En man som suttit 15 år i fängelse lyckas rymma.
Han finner ett hus som han bryter sig in i.
Han behöver pengar och vapen. Han finner ett ungt par i sängen
Han beordrar mannen att kliva upp och binder honom vid en stol.
Medan han binder kvinnan böjer han sig framåt och kysser henne i nacken.
Sedan går han ut på toaletten.
När han är borta säger mannen till hustrun:
”Den här mannen är en förrymd fånge, se på hans kläder. Han har nog
suttit länge i fängelse och inte sett en kvinna på länge. Jag såg att han
kysste
dig i nacken, om han vill ha sex så bara tillfredställ honom hur mycket han
än gör dig illa. Han är nog farlig och om han blir arg kommer han att döda
oss.
Var stark älskling, jag älskar dig.”
På detta svarade hustrun: ”Han kysste mig inte i nacken, han viskade att han
var bög och tyckte du var söt så han undrade om vi hade något
vaselin i badrummet. Var stark älskling, jag älskar dig också.”


Lärarinnan ställer frågor till barnen. -Vad är det som har fyra ben, är brunt och lever i skogen?
-Älgen, svarar Elsa.
-Rätt tänkt, säger lärarinnan, men det kunde också vara ett rådjur
-Vad är grönt och hoppar i gräset? -Gräshoppa, svarar Ulla.
-Rätt tänkt, men det kunde vara en groda också.
Då ställer Gösta en fråga till lärarinnan. -Vad är det som är stort och hårt när fröken stoppar det i munnen men litet och mjukt när den tas ut?
Lärarinnan ger Gösta en örfil, men han fortsätter. -Rätt tänkt, men det kunde vara tuggummi också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0