Lördag

Har precis slutat jobba, blev en kort dag.. SKÖNT det med ibland, men fanns inget att göra så jag behövdes inte..

Sov hemma i Linghem inatt, Rickard körde hem mig igår kväll..
Sovit som en stock... HAHA!!
Ville verkligen inte gå upp, men va rätt pigg när jag vaknade..

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, kanske bliratt festa till det lite med min blomma..
Sprit har jag ju hemma, så inget som behöver inhandlas..
Kanske lite till, men det fick allt duga med det jag hade, orkar inte stressa mig in till stan för tillfället..
Blir det inget festande så blir det en slapp hemmakväll, skönt det med..
Länge sen jag bara va hemma och tog det lungt på en lördag!

Va på intervjuv i fredags, och det gick toppen..
Hoppas att man får börja redan nästa vecka..
Får väl reda på om jag får en anställning på mitt nuvarande jobb närsta vecka med, förhppnigsvis..
Cheferna är rätt sega..
Men vill ju hellre ha mitt jobb jag har nu, men att få jobba mer, så man har en fast inkomst varje månad, så man kan flytta!
Men det andra verkar oxå vara helt okej faktiskt.
Inget jag tackar nej till om jag inte får mer timmar på mitt andra!

Nu ska jag fixa och dona...

Älskar dig!!!

/Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0