Morgonpigg

Idag va man uppe rätt tidigt :D
Marita kom in och skrek att jag skulle gå upp :) Något jag bett henne om!!

Igår va jag på Ikea en sväng med madde, sen hem hit och spela yatzy..
Sen va jag och Rickard ute i mantorp, där Rickard skulle köra på banan.. Så WOW va det inte, men kul att Rickard gillade det..

Kanske får en anställning på mitt nuvarande jobb :D WoooooW!

Idag har jag inga planer, bara ligga hemme o finnas..
Känner mit inte riktigt i topp...
Imorgon är det ju intervjuv... Önska mig lycka till...

Älskar dig Rickard!

/ Theréz


Kommentarer
Postat av: yvonne

Hehheh din lilla morgontrötta bumbi hehehhehe=)

2008-09-12 @ 15:52:50
Postat av: jenny

va det i lördagskväll du mena i mantorp? mer streetrace o div äre på lördag i norrköping =)

hare!

2008-09-15 @ 19:54:32
URL: http://supersylt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0