Att man kan känna sig....

Så nere, är helt jävla otroligt..
Varit nere hela dagen, och har inte kunnat sluta gråta, nästintill panik..

Evo har varit med mig på jobbet idag, och Tina va sååå snäll och gick ut en lååång promenad med honom, hon skulle ut med Disa så då kunde hon ta Evo med.. Tack Tina, du är en ängel..
Sen kom Eva förbi jobbet, hon hade med sig Titti, och Evo blev överlyckliiig, dock löper Titti, så evo va nog det kåtaste jag sett i mina dar, ville jucka hela tiden, men icke!

När jag kom hem så brast allt, jag ville bara försvinna, slå sönder något..
Jag har gjort något mot min egna vilja som jag ångrar grymt, jag hade bara velat vrida tillbaka tiden, kunnat gjort rätt beslut..
Hade allt blivit annorlunda?

När jag blir ledsen brukar pappa ofta komma upp i bilden, hur mår du? Jag har inte hört något från dig på evigheter, jag vet inte änns som du lever, eller om du bor kvar här..
Du brukar ju bara kunna sticka..

Men ialf, jag har gjort så jag kommit på andra tankar, jag har Ronny & Evo här, men jag har även bakat frallor, och nu ska jag spela Guitar Hero, måste bli bäst på det :-)
Men först.... En runda med Evo, min gullunge!!

Grattis Älskling, som ska till Stockholm och provjobba, nu visar du fan vad du går för, nu får du äntiligen chansen att jobba med något du tycker om :-) BILAR!!
Kommer dock sakna dig rätt mycket, men Evo och Ronny tar hand om mig!!

Slänger in lite bilder på pyren...
.



/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0