Dags för en uppdatering..

Det va ett tag sen jag skrev nu, men har inte hänt speciellt mycket..
Mest jobbat och njutit av det fina vädret :-)
Dock fuskar ju jag, solar ju solarie istället :-) Men har allt solat lite ute!

Helgen va lugn, va ju rätt fattig, vilket jag är nu med, men inte som i helgen..
Varit med Robert och Sara, det va trevligt..

Idag jobbade jag en kort dag, det va skönt :-)
Imorgon är jag ledig, men kan inte supa för det, jobbar fredag.. Vilket suger rätt hårt..
Men men, får ta igen det i helgen med brudarna..

12 veckor kvar till Kreta med, tror inte jag längtat sååå som jag gör, ska bli underbart att komma iväg och bara sola, bada, äta gott och ha det hur mysigt som helst..
Dock kommer dessa veckor gå förbannat sakta..
Är bara 11 veckor kvar till min semester börjar, får se fram emot det först :-)
Jag har jobbat i 6 månader nu, och det känns inte..
Börjar bli orolig vad jag ska göra när mitt vik är slut :-(
Jag vill jobba kvar..

I veckan va även Robert här med Ozzy, vilket gjorde Evo helg tokig :-)
Vad glad han blev, och åhh vad dem lekte..
Får bli oftare..
Imorgon ska Evo och jag iväg till Grebo för att leka med Eva och hennes Titti :-)
Evos lilla tjej..
Tar med mig kameran så kan mina läsare få se dem söta pyren!

Förhoppningsvis får Rille reda på om han får jobbet imorgon, då hans ka träffa chefen :-)
Håller tummarna, för vi båda går o blir idioter snart, vi vill kunna resa, köpa nya saker, osv, dock går inte det med bara min lön!

Har precis solat, så nu tänkte jag invänta Grey´s Anatomy, vilket jag redan sett, men men, denna gång är det med text vilket är ett plus för min del :-)

Funderar även på att ta mig något att äta, är rätt hungrig..
Sen blir det sängen för att gå upp skapligt imorgon..

Det va allt för mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0