Idioter.....

Vaknade för en stund sen, har precis varit ute med Evo, nu ligger han fint på mattan och sover.. Sötnos!
Måste skaffa en korg åt honom, så han har sin plats eftersom han ska stanna här föralltid nu..

Va inne på mina sidor på comhem igår, och jag är förbannad, jag tog en hemtele för 69/kr månaden och då skulle dem höja mitt bredband utan kostnad, skulle bara betala för hemtelen, men igår när jag kolla på min nästa faktura står det 504 kr! VAAA!
Jag ska betala 268 kr...
Jag är arg så jag tänker ringa till puckon på com hem och skälla ut dem..

Jag börjar bli frisk, mår inte riktigt bra ännu och det syns på mig, men nu jopbbar jag på lördag nästa gång och till dess hinner jag bli frisk!
STORHELG då, och det är mycket pengar!

Idag är det även bakdags, tänkte ju se om svärmor och svärfar vill komma hit i helgen och fika och även då kolla in våran nya hall :-)

Älskar dig som aldrig förr, du är min egna ögonsten!

/ Theréz

Kommentarer
Postat av: Anonym

comhem är skit, bredbandsbolaget ska det vara ;)

2009-04-08 @ 16:42:51
URL: http://jahladym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0