Lägenheten har blivit Zoo och Bakverkstad!

Jaa det är som det låter, har haft Ronnys kompis på besök här, och dem leker så gulligt :) Fast den andra katten är nog rädd för Evo, men Evo ligger nu så fint i soffan och bryr sig inte..
Dörren står på glänt och katterna kan gå ut och in när dem vill, så den andra katten kanske inte är så rädd..

Har även bakat kakor och chokladmuffins :-) Nu har jag något att bjuda mina gäster på.. hihihi!
Funderar på att baka något gott bröd med, men frågan är vad för bröd... Tunnbröd kanske? Eller frallor?
Huuum, svårt..

Måste damsuga med, de älskade djuren skitar ner rätt fint..
Tur att jag har tvättstugan imorgon, det behövs verkligen!

Nu blir det att damsuga och tänka ut om jag ska baka bröd eller inte!

/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0