Min dag i sin helhet!

Denna dag började med en seg morgon, ville verkligen inte gå upp, men illa tvungen..
Palla mig bort till jobbet där jag jobbade till 12.00 idag, sen va det brandövning i stan, så åkte med tåget till lkpg, sen satt jag och lyssna på en kille , väldigt rolig kile om eld och dess faror..
Det va intressant, mycket man inte visste om, vi avslutade dagen med att vi fick släcka eld och även ta en filk på " i detta fall" en docka, det va rätt kul faktiskt..

Sen va det hem och går ut med Evo idag blev det en runda på ca 45 min, och Evo va jätte duktig hela vägen :-)

Blir antagligen inget Kreta heller.. Är rätt ledsen faktiskt, för jag hade verkligen sett fram emot det..
Men vi får se om det löser sig..
Är ju surt att man betalat och så med..
Men men!

Nu ska jag ut och leka med Evo, min allra bästa vän :-)



Kommentarer
Postat av: malin

hihi, ja det jag jag gärna göra, jag ska klippa och sminka Ida på fredag :) puss

2009-04-22 @ 12:05:34
URL: http://maliiinavetun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0