Nu ska vi få en fin trädgård!

Sitter och väntar på min inneboende, Yvonne :-)
Hon jobbar och sliter medans jag har kunnat göra vad fan jag vill idag, men dock har jag inte gjort mycket..
Eller jag har ju egentligen gjort en hel del, Promenad, Solat, duschat, gjort mig iordning, promenad med Evo igen..
Tänkte plocka in all disk som jag diska igår..
Blir ju oftast att det står nån dag innan man plockar in det...

Min babe ringde nyss, allt går bara bra :-)
Jag saknar honom, känns konstigt här hemma utan honom, är ju rätt van vid att sova brevid honom..
Men det går, och jag överlever, han överlever med, tror dock han har det jobbiagre än jag, han är helt ensam och känner ingen, kan inte vara så kul :-(
Men jag finns här, dags om natt älskling!
Ronny, och Evo saknar dig med..
När du kommer hem ska jag nog göra fin mat och mysa till det lite, det vore väl gulligt?

När Yvonne kommit, ska vi till Ica o handla lite, sen laga mat för jag har ingen annng om vad jag ska laga innan jag handlat då det inte finns så mycket hemma..
Sen ska jag till stan med mamma och handla blommor, så det blir fint i trädgården :-)
Kommer nog bilder senare :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0