20090827

Ledig idag åhh så skönt : ), även ledig imorgon, men jag jobbar lördag, mindre kul..

Även löning för min del idag : ) Fick en ok lön, men hade hoppats på mer..
Men den som spar han har : )

Förra helgen va det fest, blev förfest hos Evve med massa roligt folk : )
Dock blev det ingen utgång, då vi va på stan vid 2 och betala massa inträde för en timma tyckte inte vi lockade, så vi sket i det, men gjorde inget : )

I helgen blir det kanske fest igen, får se vad som erbjuds : )
Men är bra sugen på att gå ut och dansa..

Ikväll blir det kanske bio med Yvonne, kan bli riktigt trevligt, jag är nog sugen på att gå ta en cider lr drink efter..
Får se vad damen är sugen på....

Annars har inte mycket hänt...

Mitt liv vore betydligt lättare om inte du va runt omkring mig hela tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0