20090828

Vet inte vart jag ska börja.....

Allt är upp och ner just nu, jag står inte ut med längre..
Jag har mina problem, och jag vet inte hur jag ska jobba med mig själv, hur jag ska kunna bli bättre..
Jag behöver hjälp, inte om 2 år, jag behöver hjälp nu..
Inte bara jag som inte står ut med det...

Jag känner inte för att öppna upp hela mit liv här på bloggen, men mina nära och kära vet mycket väl vad jag pratar om..

Jag tror inte heller det kommer bli någon förbättring på 1 dag, 1 vecka, 1 månad, det kan ta längre tid..
Men jag kommer kämpa ut i det sista..
Precis som jag kommer göra med min kära hund...
Han som alltid finns där, han som alltid lyssnar på mig, han som kommer och tröstar mig när jag är ledsen " ja, han gör det, han kommer och lägger sitt huvud i mitt knä " Det är en sann vän, en vän som jag alltid vill ha vid min sida..

Jag gråter sällan, när ja väl gör det så är det när jag är ensam hemma, med djuren, då kan jag verkligen släppa loss allting..
Låter kanske helt fel, men kan inte gråta framför Rille, inte just nu.. Kanske nån annan dag, jag hoppas jag kan det..

Nu till nått annat..
Igår blev det bio, sen drog vi till lorient och drack lite och dansa loss..
Idag mår man bajs, ont i halsen, kroppen.. FAAAN!
Men det har gått över till kvällen..
Varit och handlat på maxi med mamma och syster, sen kom syster hit och åt mat med mig, sedan kollade vi på en film ihop..
Hannah Montana, okej, lite för barnsligt för min smak, med syster gillade den, det va det som betydde något..

Har såååå jävla ont i magen, haft det till och från länge nu, kanske får åka upp och kolla till det här..
Jobb imorgon..


Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske ska börja se framåt , dumpa killen o skaffa dej en ny vettig som visar dej den kärlek du behöver o du är värld ?

Han är problemet tro mig.

2009-09-01 @ 12:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0