Dags för en uppdatering kanske!?!?

Blir en kort sådan..

Har ialf kommit hem från Kreta..
Det har varit helt underbart, solat, badat, ätit gott och festat!!
Orkar dock inte lägga upp bilder, dem finns på Facebook..

När jag kom hem så vart jag sjuk med, och det har blivit bättre, men imorse när jag vaknade så mådde jag sämre, och har mått dåligt idag..
Varit med mamma och Zakk i himnabadet : ) Söt han är min lilla broson.. Fasters älskling..
Timmy och Linda gottar sig i Egypten, och Tobbe och Alex är på mallis och gottar sig , fusk, jag vill med åka igen!
Fast om det blir som vi planerat så kommer jag och Rille åka till Thaland i början på 2010..

När jag kom hem från Kreta så hade ju Rille köpt en ny Tv, en 42" Lcd full hd nått.. haha!
Så igår va jag tvungen att inhandla en ny tv bänk, och det blev skit snyggt..
Känns som man får iordning på saker och ting nu..
Idag ska jag fixa i trädgården som ser helt förjävlig ut..
Pinsat att folk ser den i så dåligt skick!

Snart är min semester slut med, men ska faktiskt bli skönt att göra något om dagarna, inte kul att bara vara hemma och slappa..

Nu ska jag fixa..
Kanske kommer ett inlägg senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0