Rubrik!

Jaha, då va snart min semster slut, ska bli skönt att börja komma in i de dagliga rutinerna igen..
Men, hade absolut inte gjort något om  man hatt en vecka till, då jag vänt på dygnet..
Men ska lägga mig tidigt idag, och gå upp tidigt imorgon, och lika så imorgon kväll..

I veckan har jag varit i himnabadet med mamma och Zakk, även norrköping då Zakk skulle få åka tåg för första gången, och det gillades : )
Hittade även lite fynd i norrköping, 2 T-shirt, en klänning, 3 par trosor, och ett par byxor till Rille!
Fredags blev det lite fest.. Väldans trevligt..
Igår blev det bilträff, men åkte hem rätt skapligt då Rille va trött..

Idag känner jag mig inte så jätte pigg, jävla virus som aldrig vill försvinna..
Blir helt klart en hemma dag..
Figge och hans kompis är här och umgås..

Nu ska jag jobba massvis, så jag och herren kommer till Thailand i vinter, det tjatas här hemma! hehe , men jag vill ju med åka så det är bara bra att et tjatas : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0