2 DECEMBER

Jag har fått sova inatt :) Åhh så härligt....

När jag sitter på jobbet så fick jag en sån ångest, att jag vet något om en person som stått mig nära en längre tid, att jag håller allt inom mig om att inte berätta något, vilket gör att att jag mår sämre.
Det är en svår situation, jag vet inte om jag ska vara ärlig och berätta något som kommer såra denne person, som ändå har rätt att veta sanningen.
Egentligen ser jag inget hinder att berätta detta, är nog mest för att situationen är rätt knasig, är det värt det!?
Det är ju bara jag som vet, och jag vet inte..

Nu sitter jag och väntar på att få åka och träna :) Whiiii!
Det ska bli kul, sen blir det Greys Anatomy och mys!

Snart är det helg med :) Whiii! Då är det Idol, mys, fest och jobb :)

Nu är det dags att byta om :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0