20091205

Vi har haft en jätte mysig kväll på jobbet :)
Kollat på Tomten är far till alla barnen och haft mysigt, med tända ljus och så :D
Kvällen gick fort :D

Blev inget soffbord idag, fick beslutångest och visste ej vilket jag ville ha :D HAHA!
Men barbord har jag kollat på nu ialf, och tror jag hittat ett jag vill ha, fanns även en bordsskiva i mörkt trä som skulle bli skitsnyggt, men får se :D
Köpte ialf lite småplock, lampa, diskställ, en till te mugg, och en masasa annat smått och gott..
Köpte även lite saker till Ronny, köpte ny mat, tänkte prova Royal Canins och se om han gillar det..
Sen blev det ju självklart mer leksaker :D HAHA, han är nog bortskämd när det gäller sånt..
Han har så mkt leksaker så vet inte vart jag ska göra av allt..
Men han gillar det och det är ju bra :)
Snart får han och jag vårat egna med, ska bli mysigt..

Har precis duschat, och det va nog det skönaste dusch jag tagit på länge..
Snart blir det sängen med en bra film :D

Imorgon är det träning... Whiiii :)
OCH 2:a advent :) Tiden går fort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0