20091216

Usch, vilket väder...
Visste snän är mysig och det ska ju vara snö så här års, men hade hellre haft 30 grader varmt..
Imorse va det fruktansvärt kallt att gå till rece...
När jag väl kom till Linghem, och går till jobbet så va jag bambi på hal is, jag trodde inte jag skulle komma till jobbet, trodde jag skulle hamna på akuten med brutna ben och armar!
Höll på att ramla omkull ett antal ggr..
Efter jobbet va det snabbt in till stan, gick och tränade..

Blev att gå 40 min på crossen..
Det va skönt som tusan..
Efter träningen gick jag förbi dhurdoktorn och pratade lite om Ronny..
Han ska vaccineras, och göra en kontrollundersökning, han har ju haft problem med magen..

Igår va jag med Mamma och IDa på Ikea, hittade en byrå i fyndhörnan , jätte fin och inga alls fel på den, och dessutom va den riktigt snygg :)
En vit med frostat glas..
Så nu står den i min hall!
På lördag får jag en ny soffa med :) Skööööön.....t

Fick min första hyra idag, fast det va bara en halv eftersom jag flyttade in i mitten av månaden, men nu är mina pengar slut..
Tur att man får nya snart, dock min sista lön..
KUL!

Imorgon och fredag är jag ledig :)
Imorgon ska jag träffa Oliwia på stan, sen blir det tvätta och halv 7 är det BT som gäller :)

Trivis som tusan i lägenheten, Ronny lika så..
Ronny är visst lite rädd för snön, haha!
OCH... Sin egna skugga..

Nu blir det annat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0