AAAAAHAHAHAH

Oj Oj Oj, vilken trevlig helg jag har haft..
I Fredags va det middag med Sofia och Oliwia, mycket mycket trevligt :)
I lördags va det jobb till 16, sen hem till mamma och Kent, åkte hem till mig, mamma står och målar för fullt..
Soffan skulle komma kl 16.30, blev försenat till 17.30 och sedan till 19.00
kl 19.30 kommer mina gäster för kvällen och vi vart ett bra gäng :)
Det va, Per, Lars, Bror, Josse, Oliwia, Björn och hans kompis, Viktor, Davve, och sedan kom någon kompis till Per och Lars, och sedan kom Alexandra med ca 5 st vänner :)
Blev aldrig onykter, trodde jag..
Lars satt och tjata att jag skulle dricka ur hans grogg, så sagt och gjort, tog hela groggen och den slog till och jag hade jätte kul :)
Sedan gick vi vidare till stan, vi hamnade på Pitch black, och där röjde vi dansgolvet :D
Hem blev det taxi, och taxin började sladda :D HAHAH!
Fick ju även se Oliwia dansa runt granen, finns på film :D
Igår va jag inte katig, somnade runt 5 och va uppe kl 10..
Huvudvärken ville inte ge med sig, men till slut vart det bättre..

Oliwia och Evve kom över på en adventsfika :)
Mycket trevligt :)
Sen va det sängen och imorse ville jag bara dööööö..
Men klarade mig igenom denna dag, än så länge ialf :D
Sitter nu hos Familjen i Linghem, ska snart bege mig hemmåt, för att sedan gå vidare till Oliwia!
Där vi ska kolla på film och mysa!!!!!

Snart jul med, usch vad tråkigt..
Lurade precis alla barnen att tomten inte kommer i år, han låg på sjukan och höll på att dö, men då tyckte barnen att det kom en ny tomte! HAHA! Dem är allt söta!

God jul förihelvete!

Och du... Du kan fara åt helvete ditt lilla äckliga as!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0