Åhhhh!

Då va min träning avklarad för idag :) Duktiga mig..
Vart spinning :)
Dock hade jag totalt glömt hur ont i röven jag fick förr, jag kan säga att det gjorde ont, riktigt ont.. Stenhår sadel..
Imorgon lär jag ha ännu ondare..
Har preics ätit en kycklingsallad, mummsigt, fast fick ej i mig så mkt, är ej hungrig..
Har köpt massa god frukt till Greys :)
Kan säga att jag skulle kunna döda för en cola, eller en chokladbit..
Men fick allt motstå det..
Idag känner jag mig sur, för jag vill kunna äta gott, men vill man bli fin så fick jag allt skita i det.
Jag ska uppnå mitt mål, och jag lovar det!

Nu blir det en dusch, Greys och en massa mys :D

Imorgon är det BT, sen är jag ledig fredag, även från träning då, blir träning söndag..
Nästa vecka fick jag träna en hel del själv, då mamma ej kan..
Evve fick allt följa med mig :D HEHE!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du ska berätta! Skulle inte du vilja veta om det handlade om dig?

2009-12-03 @ 13:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0