Äntligen över....

Då har man gjort sitt för idag..
Gick upp vid 7 imorse för att göra mig iordning för att dra till jobbet, när jag klev av tåget och va framme i Linghem så skulle jag cykla bort till jobbet, trodde jag! Mitt lås gick ej att låsa upp, en jävla massa is..
Efter jobbet blev det hem till Familjen för att fira jul med Timmy, Linda, Zakk, Alex, Tobbe, Ida, Daniel, Mamma och Kent..
Vi åt kalkon och massa annat gott, så är mätt som faan..
Sen blev det julklappsutdelning till Zakk och han blev JÄTTEGLAD för julklappen från mig, en radiostyrd bil.. haha!
Vi andra körde julklappsspelet, och jag har nu fått, en lampa, en vas, en massagegrej,en pajform, kuddar, och lite till :)
Nöjd!
Precis kommit hem från maxi, va tvungen att storhandla då min frys nästintill va tom..
Snart blir det bio :) Mysigt.. Ska se Göta Kanal 3..
Sen blir det hem och sova, imorgon kommer mamma tidigt för att börja tapetsera, och jag ska måla köket :D

Haha, hittadfe bilder från juldagen då nästintill hela gänget....

/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0