Armin Van Buuren

Sitter här och dunkar Armin van Buuren :) Grymt skön musik!

Snart blir det en promenad med Tina, sen hoppas jag han med lägenheten ringer :)
Vill verkligen ha den här lägenheten, skulle vara grymt skönt att få sitt egna någon gång...

Ingen träning idag, men har bokat mig till BT på söndag, då är det dags ingen!
Nästa vecka bli det träning Tisdag, Torsdag och Söndag..
Måndag fanns inga roliga pass, onsdag har jag p-möte, sen är det grötkväll med jobbet, sen åker jag till Stockholm på Fredag- Lördag kväll.. fullt upp nästa vecka med andra ord..

Nu blir det att byta om, gå och möta Tina och ha trevligt :)

Dina ord till mig gör mig så glad :)
Tack, tack :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0