Avslutat kapitel

Då va jul nästan över.. Nu väntas ett nytt härligt år, ett år jag ska sprida glädjen med mig, då mitt stora mål ska vara avklarat.. Jag är taggad till max!
Har hur mkt som helst jag vill och kommer att göra..

Igår jobbade jag till 16, sen va det raka vägen bort till mamma och Kent för att hämta mina saker, sen kom bror och hämtade mig så körde han hem mig, började göra mig iordning, städa lite osv..
Sen kommer alla mina gäster, och vi vart ett stort gäng :) Kul som faaaan..
Va lite rädd att något skulle gå snett, kände ju inte alla, men allt gick kanon och jag hade en riktigt rolig kväll!
Sen gick vi till S2, rätt kul, men jag gick in till stan för att möta Yvonne och Malin som va på Harrys, sen mötte jag upp .... och fick hem..
Va uppe rätt skapligt idag, skönt :)
Inte så bakis heller, så nu tänkte jag slänga alla flaskor för att sedan traska in mot stan och kolla på rean och även handla lite mat! Måste börja slipa lite på väggarna med, för på måndag börjar jag och mamma med att renovera!! Vilken förändring det kommer att bli!

Imorgon blir det att fira jul med Timmy, Linda, Zakk och övriga familjen, men först ska jag jobba!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0