Dan före dopparedagen....

Snart är det dags att dra sit till stationen för att åka till jobbet.. Wuhhuuuu! Länner verkligen inte för det idag då jag har massvis att göra..
Direkt efter jobbet ska jag till stan och handla julklappar och fylla på min kyl och frys..
Sen blir det betala alla räkningar..

Igår va jag ledig, men eftersom jag får min lön idag så har jag inte kunnat handla klappar..
Blev träning igår, sen umgicks jag med Evve, Fia och Yvonne :) Mysigt..
Hade även tvättstugan, inte lika kul men nu har man rena kläder..
Min chef ringde igår :)
Jag har fått ett nytt jobb, eller rättare sagt ett till, för jag kommer att ha kvar mina helger hos min nuvarande brukare :)
Men den 4e börjar jag på mitt nya, och det ska bli kul :D

Nee, nu ska jag rusa till tåget, måste fixa pengar innan jag går ombord!

En stor lättnad från mitt hjärta har släppt, nu vill jag aldrig mer se dig :) Så känns det!

/ Theréz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0