Helgen!

Då är jag bosatt i stan, och har sovit min första natt här :)

Helgen har gått fort..
I fredags va det ju dags för Stockholm, bussen gick 8.00 så kl 05.40 gick jag upp för att börja göra mig iordning och packa!
När mamma och jag väl kom fram till Stockholm så gick vi på stan ett tag, tog en fika, gick ännu ännu ännu mer, med en stooor ryggsäck på ryggen och mina fötter började värka..
Sen blev det mat, och sedan t-bana till hotellet, och vi trodde att vi skulle bo på ett litet hotell, men ikke!
Det va stort och sååå fint, lyxsviten kändes det som, det va stilrent och jätte fräscht..
Började dricka vin, och gjorde oss iordning..
Sen blev det t-bana till globen..
Där tog vi oss en drink, för att sedan inta våra platser..
Och Idol finalen va mäktig, riktigt riktigt kul...
Tyckte dock att Calle borde vunnit, han gjorde bäst ifrån sig under finalen..
Efter finalen va det hemtill hotellet, och det va proppfullt på t-banan, kunde inte hålla sig i, och det va lite läskigt..

Idolerna bodde på samma hotell som oss, lite små kul :)

Vi gick och la oss runt 1, och då går brandvarnan igång, jag upp fort som fan och klär på mig, mamma ville bara få tyst på det.. HAHA!
Vad man tänker olika!
Vi gick upp vid 9 på lördagen, åt en lyxfrukost.. Aldrig sett så mkt mat, till en frukost!
Vi checkade ut och begav oss till stan med t-banan, denna gång lite mindre folk :)
Sen lämnade vi ifrån oss våra väskor, och gick en heldag på stan..
Hittade lite smått och gott, 2 leggins, 2 linnen, en scarf, och en väska..
Köpte även 2 julklappar :)
Sen va det mat, och invänta bussen hem, trötta och ont i bena..

När jag väl kom hem så vart det en dusch, och sedan ut och sladda med Rille..

I går jobbade jag, sen va det flytt, och nu har jag fått iordning rätt så bra..
Några kartonger kvar att packa upp..
Ronny har sovit på min arm inatt, lilla snutten då :)

Igår kväll va jag ute med Rille och sladda en sväng, eller jag kom hem 3 inatt..
Nu blir det att städa lite :)
Imorgon är det jobb!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0