Fredag

Usch, vad kallt det ska vara!
Jag som ÄLSKAR att ha leggins på mig, men det går att ha ändå, dock får man frysa lite :)
Gick upp skapligt idag, måste somna ikväll..

Har varit med min bror och Alex i norrköping, kollat runt lite, hittade ett linne, kan jag ha på mig på julafton tänkte jag :)

Snart blir det att gå bort till Oliwia där jag, Oliwia och Fiffi ska äta middag och ha trevligt :)
Blir dock inte så länge för mig, jag ska upp och jobba imorgon..
Ska sova hos mamma och Kent inatt, då kommer jag inte försent till jobbet imorgon..
Sen ska jag få nya soffan imorgon :) Whii!!
Sen kanske det blir party med broder...

Nu måste jag sticka!
Ha en härlig fredag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0