Funderingar!

Sitter och funderar på mitt jobb..
Ska bli sjukt jobbigt att inte jobba kvar, jag älskar min brukare, helt fantastisk människa, som jag uppskattar och har full respekt för..
Det har blivit en nästintill daglig rutin att umgås med denna människa, och så helt plötsligt ska man inte göra det längre..
Kommer ju vara kvar som timvikarie, men inte samma sak..
Kan bli 3 dagar i månaden, och nu har jag 22 dagar på 4 veckor..
Stor skillnad..
Jag vet inte hur jag ska berätta detta för min brukare utan att börja gråta, jag har gråten i halsen klippt hela tiden, och skulle nog vara skönt om det kom ut någon gång..

Har packat ner alla mina kläder i kartonger, eller lite utav det rättare sagt, hade en kartong och den är precis proppfull, lär nog behöva 2 till..
Sen är det skor, jackor, underkläder och massa smått kvar..
Har alltid tyckt att jag inte har några kläder, men när allt kom ut ur garderoben så kunde jag nästintill simma bland alla kläder, vart kommer det ifrån!?
Har ju fått en del kläder, sånt man inte har avnänt som bara legat i garderoben...

Blir en hemma dag idag, Kent blev kvar på jobbet ett tag till så flytt av mina stora möbler blev inte idag, Kent och Tobbe skulle försöka ta det imorgon, så jag ska bara ta det lugnt idag, ta mig en dusch, krypa ner i sängen med en chokladbit " idag fick jag äta en liten bit" och kolla på nått bra!
Blir att lägga sig tidigt, då jag ska upp runt halv 6 imorgon, kl 8.00 går bussen till Stockholm..

Jag saknar din närhet, dina fina ord, ditt fina leende, HELA DIG!
Tack för pratstunden igår, det va väldigt mysigt, och det kändes underbart!

Ica väntar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0