HAHAH!

Sitter och kollar runt lite på nätet, hittade en rolig sida för några dagar sedan..
Där folk skickar sms till fel personer :) HAHA

Tyckte detta va kul :)
HAHAH!

Städat idag, fint som fan här hemma :)
Varit och tränat och umgåtts med Oliwia :)
Vi har ätit mat och kollat film :D

Imorgon har jag inte bestämt mig för om jag ska träna eller inte..
Får se hur jag känner när jag vaknar!
Idag på träningen gick det toppen, kunde alla skteg och då menar jag ALLA, jag va världens energibomb och hade ett jävla tempo :)
Riktigt kul :D
Dock lär jag ha en jävla träningsvärk imorgon, men det är mitt egna fel!

Vill ha min förbannade lööön nu!

Nehe, nu blir det en cigg i kylan och annat mysigt...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0