Imorgon är det en stor dag....

Imorgon skriver jag på kontraktet, sen får jag nycklarna till min lägenhet :) Whiiii!
Imorgon betyder att jag kommer börja flytta saker redan imorgon förhoppningsvis :)
Sen på onsdag blir det att köra ännu mer saker, förhoppningsvis blir det flytt på säng och allt annat stort då..
Snart har jag mitt egna, det ska bli så förbannat skönt..

Jag blir så äcklad så jag vill spy på denna människa, jag nämner inga namn, men du vet vem du är..
Du lär känna dig träffad..
Är så förbannat glad att slippa dig, att det blev som det blev, för detta har förändrat mycket..
Jag bryr mig inte ett piss vad du tycker, du är bara en liten skit i mina ögon, en omogen människa som inte kan stå för sina egna handlingar..
Som tar saker och ting från luften..
Lär dig lyssna, och ta in saker i ditt huvud..
Ditt lilla as, som tror att du är expert på att lösa folks problem, som du istället gör värre...

Har varit ute en liten sväng och gått..
Va även förbi Ikea med Evvis, blev dock inget handlat..
Får handla en annan dag i veckan!
Imorgon är det jobb, slutar 14.30, sen bär det av till stan :)

Jag älskar och saknar dig, du finns i mina tankar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0