Köket klart!

Vaknade kl 3 inatt av att jag ej fick luft, snoret bara rann o rann..
När jag väl vaknade vid 7 så mådde jag skit, febrig, ont i hasen och ont i kroppen :(
Blev inget jobb med andra ord, men nu mår jag bättre, efter några panodil vill säga, men imorgon ska jag jobba :)

Mamma kom hit ialf och nu är mitt kök klart :) Ska sätta upp köksbord någon annan dag, men blir forhoppningsvis snart :)
Ni som ej sett mitt kök innan, det va gult, inrökt vill säga, så nu har mamma målat hela köket vitt, och OJ OJ OJ, vilken skillnad!

Sen kommer lite från hallen igen :)

Jag är nööööjd :)

Stora rummet får vänta ett tag..

Satt och räknade ut vad jag får tillbaka på skatten på ett ungefär, blir det som vi fick fram det till så är jag helt nöjd :) Vore underbart med en resa till värmen!!


Nu ska jag försöka äta något, sedan blir det vila...

 

/ Theréz


Kommentarer
Postat av: magnus

fint du

2010-01-03 @ 19:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0