Lägenheten är min :)

Då har jag äntligen fått en lägenhet :)
Skriver kontrakt nästa vecka, och flyttar även in då med :) Niiice :D
Då ska man ta stora steget att flytta själv, in till stan med :) Hihihi...

Evve va så söt, hon ringde och blev nog lika glad som jag, men hon har ialf fixat en soffa åt mig :)
Tack Evve :D
Det jag behöver handla är ett käksbort, ska ha ett barbord, mattor, och ett soffbord :)
Men soffbord har jag redan hittat ett jag vill ha :D

Ska även tapetsera om hela lägenheten till något som jag vill ha, något nytt och fint :)
Tjejen som bodde där innan hade bott där i 6 år, och tapeterna va inte bytta på minst 10 år, så det behövdes..

Nu är det bara att börja packa ner sina saker igen, och få iordning på allt..

Skönt att komma ifrån Linghem faktiskt, även om jag har trivts väldigt bra här.. Men kommer ju jobba här fortfarande, och kommer att vara hos min familj :)

Nu blir det annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0