Min ork är slut...

Jag är besviken..
Jag hade rätt att få veta, istället för att det skulle bli så här.
Men jag vet hur du fungerar, du är feg och kan inte stå för dina handlingar.
Jag vet att jag gjort mitt största misstag någonsin, och det är något jag kommer få leva med, länge till..
Dum jag är, men är man blind så är man..
Tycker inte jag har gjort något fel, jag hade rätt att få veta, men något du aldrig kommer att förstå..
Istället lägger du skulden på mig och säger att det är mitt fel, vad gjorde jag som va så fel?
Du har levt i nån jävla bubbla lr något, och du kommer nog aldrig ta dig ut därifrån!


Imorgon börjar ett nytt liv, och jag tänker ta en dag i taget, träna och bara va med mina nära och kära, och jobba..

Tänker lyssna på mina nära nu, något som jag inte gjort innan.. Dumt gjort, för nu har jagverkligen insett att jag varit dum som inte lyssnat..
Man lär sig av sina misstag..

Hittade en väldigt fin låt idag...

Som det strålar från ditt hjärta
Som en motorväg av ljus
Genom hålet i mitt hjärta
Kommer räddningen till slut
Genom hålet i mitt hjärta

Imorgon blir det stan och strosa runt, sedan träffa herr ?, nu vart ni allt nyfikna va :)
Bara jag som vet...
HAHA!
Just det, ska ju träna med :) BT! Woooohooo!
- 5,5 kg :) Det ni!!

/ Theréz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0