Nu är det dags..

Då har jag jobbat och tränat klart för idag, imorgon blir det inget jobb, och heller ingen träning, min kropp ska få vila imorgon :) Det behövs, idag va det kämpigt, speciellt när vi skulle ha ett band runt våra ben och sedan ut och ner på stepbrädan, åt sidan o hej kom och hjälp mig, haha! Men kämpade på, och idag har jag nog blivit mer svettig än någon annan gång..

När jag sitter på jobbet idag så ringer min mobil, är en privart hyresvärd som ringer :)
Han frågar om jag fortfarande är intresserad av en lägenhet, han hade nämligen en 1:a ledig i tannefors, lät jätte intressant, högt till tak, balkong, rätt så stort kök, osv..
Han fråga när jag ville flytta, och jag sa ju DIREKT, det tyckte han va jätte bra, för lägenheten stog tom..
Vi skulle höras av imorgon, får hoppas att jag får komma och kolla på den :)
Annars fanns det även en ledig lägenhet här ute, som jag mailat på..
Men jag vill komma från Linghem, från helvetet... Jag vill komma in till stan, där jag och min älskade Ronny kan ha vårat egna, utan att behöva tänka på vilka man möter, och vilka som rör sig runt omkring..

Jag har så mycket hat inom mig, jag vill bara få ut allt, och på träningen idag fick jag ut en del, även i bilen på vägen till..
Jag tjöt och blev helt darrig...
Jag vill bara känna mig lycklig igen, är så trött på att sitta fast på ett och samma ställe, något måste hända..
Men jag är lycklig med :) Har jag kanske träffat någon? Det ni, det hade jag för mig själv :D

Nu blir det ett par snabba bloss, sen duschen..
Tror jag ska se Tre Kronor sen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0