Nu är det miiin :D

Då är kontraktet påskrivet och lägenheten är min :) Niiice..
Va på Ikea och köpte köksbord, stolar, och gardinstänger mm..
Imorgon ska jag ta en massa kartonger dig och börja plocka upp lite smått :)
Vad kul detta ska bli!

Vissa tog visst åt sig i förra inlägget, men kanske tog åt sig lite väl, för det handlade inte om dig lilla gumman..
Du får skriva hur mkt du vill om mig, om du nu vill slösa din energi på det!? Tycker själv attdet är rätt onödigt..

Nu blir det en dusch, sen Andra Avenyn, sova tidigt, jag är sjukt seg :)
Jobb imorgon, sen p-möte! Woohoo vad kul.. NOT!




Kommentarer
Postat av: Neha

Nice att du skrivit på kontraktet:D

Måste kännas hur kul som helst:D

2009-12-17 @ 16:50:02
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0