Renovering.....

Skulle upp vid 9 idag, men vaknar av att det plingar på dörren, jag ville ej gå o öppna, trodde det skulle vara nån försäljare eller liknande, min mobil ringer och det va mamma :)
Va bara att gå upp och öppna, sen va renoveringen av lägenheten igång..
HAllen är nytapetserad, köket har målats, ska upp en fondvägg imorgon, garderober målade, och påbörjat stora rummet lite smått :)
Hallen vart skitsnygg, ljus och fin!

Hade visst tvättstugan idag, skönt och få det gjort innan nyårsafton , då det blir kalas :)

Ronny är sjuk med :( Går och skriker, han har ont i ena örat, ser inte ut som skabb, ser fint ut när man kollar, men gick ner till vetrinären och rådfråga lite och kunde vara en vaxpropp, så fick med mig öronrensning, och det va nog en vaxpropp, det kom ut en hård massa.. Usch!
Har varit bra under dagen, men nu så börjar han böja bak örat igen, och ser tråkig ut.. Stackars liten..
Men blir det inte bättre efter några dagar så ska vi gå till vetrinären igen!

Snart kommer gullet hit, ska äta lite mat och se film :) Myyyys!
Sen blir det läggdags skapligt, jobb imorgon!

Jag bara älskar allt just nu, börjar inse vilket stoooort jävla misstag jag gjort :)
Har lagt in alla mina mobilbilder till datorn så tänkte bjuda på lite bilder , bland annat från Globen!

Det va allt för mig, nu blir det en dusch innan gullet kommer :)

Hörs ialf att det är nån match lr liknande idag, ett jääääääävla liv!
/ Theréz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0