Stockholm!

Idag är jag ledig, skönt det med..
Igår va det fullt upp hela dagen/kvällen..
först va det jobb, sen p-möte som gick åt helvete.. Blev inte förlängde, nu ska en övertalig komma och jobba..
Blir idiot att jag ej blivit lasad ännu, då hade det inte varit några problem nu..
Sen va det hem och hämta lite kartonger, upp till lägenheten, till kontoret på grötkväll..
Där kom det fram en kvinna från facket, så nu ska jag gå med i facket.. Tacka fan för att jag gick med i a-kassan, så nu kommer jag inte stå utan pengar..
Men hade ju hellre fått en bra lön..
Sen va det upp till lägenheten, hämta en soffa, bli stoppad av polisen, lämna soffan, hämta mer saker, till lägenheten och plocka o styra..
Sen va det sängen..

Idag ska vi försöka köra säng och allt annat stort..
Det mesta smått är redan på plats, och det börjar faktiskt se riktigt mysigt ut..

Imorgon är det Stackholm, kl 8 går bussen, sen ska vi gå på stan, sen till vårat hotell för att göra oss fina inför Idolfinalen :) Vem tycker ni ska vinna, jag tror erik kommer vinna :) Tycker om båda två, så det spelar ingen roll :D
Kommer hem på lördag kväll igen, söndag är det jobb, sen är det ännu mer att fixa med lägenheten :)
Då flyttar jag in, och sover nog min första natt där, om det inte blir inatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe ser ut som min gammla Lya i johannelund :P

vart är det du ska flytta nånstans då?

Hade kram zanna

2009-12-10 @ 14:16:27
URL: http://zplocket.blogg.se/
Postat av: Theréz

hehe jasså :D till Tannefors har jag flyttat :D hehe, så johannelund e det ine :D HEHE!

Hade bra du med.. Kraamis!

2009-12-10 @ 14:29:10
URL: http://tezzelitezz.blogg.se/
Postat av: Elin

Tjena.. Joo du att ja hade inte läst ditt lilla inlägg förns efter ja skrivit mitt... Men tack för informationen!

2009-12-10 @ 15:04:15
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Elin

Japp... Då vet ja det.

2009-12-10 @ 15:43:43
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0