Tripp till Ikea!!!

Kom upp skapligt idag, skönt faktiskt :)
Snart blir det ikea, ska inhandla ett soffbord, och annat smått och gott till flytten :)
Måste kolla på ett köksbord med, vill ju ha ett barbord..

Ikväll är det jobb som gäller, och just nu känner jag faktiskt för att jobba :)
Få något annat att tänka på, och det är pengar som jag verkligen behöver..

Har en stor saknad i mitt hjärta idag, men det går över :) Tur det!

Igår va det ju promenad med Tina :) Mysigt, va länge sen :)
Måste göras om snart gumman :D

OCH... Det blev ERIK och CALLE som jag och mamma fick se i Globen nästa Fredag :D
Jag ville inte se Tove där, hon är grymt duktig, men tycker ändå Erik och Calle ska stå där..
Calle har vuxit något fruktansvärt genom idolresan..
Mamma vart inte lika glad, hon ville se Erik och Tove..
Nu vart min kommande vecka ännu mer fullsmäckad, när det blev en flytt mitt i allt med, men jag är ledig torsdag så då hinner jag nog med en hel del..
Tänkte ju att jag och mamma skulle sova i lägenheten Torsdag- Fredag, så behöver vi inte ta tåget in till stan :D
Det vore skönt...

Nehe, nu ska jag åka, uppdaterar senare :D
Har kommit in i bloggandet igen, tycker det är skönt att skriva av sig.
Synd att man inte kan skriva vad som, folk tar ju alltid illa upp.. Känn dig träffad bitch....



Kommentarer
Postat av: Elin

Strunta i om någon tar illa upp, tycker du ska skriva precis vad du vill, folk borde inte vara så känsliga!

2009-12-05 @ 15:44:56
URL: http://cherribomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0