Uj vilken dag....

Upp till jobbet imorse, och jag har knappt sovit något inatt heller, då jag får samtal..
Men hoppas det är slut på samtal kl halv 3 på nätterna nu!

Det va jobb till 12.45, sen va det föreläsning inne i stan kl 13.30-16.30, sen va det raka vägen till fitness, där jag träffade kära Evve..
Har blivit erbjuden att dra till thailand och jobba :) Jobbar 5 dar, ledig 2..
Det lockar, extremt...
Vi ska ialf höras mer om det :)
jaja, det blev ialf BT idag :) Gick toppen, och svettig va jag! Såg ut som en blöt katt :)

Igår gjorde jag ju en BIA mätning, och det va inte så illa som jag trodde, kommer inte igåg allt, men 37,8 Kg vatten minns jag att jag hade i kroppen.. Lite mer än vad man ska, men såg bra ut..
Jag vill ju gå ner 20 Kg, men dem på fitness tyckte 15 va jätte bra.. Men jag står fast vid 20.
Sedan gick jag igenom gymmet, och pratade med en tjej, vi la upp ett schema, 4x4 veckor..
Ska gå ner 5 Kg i månaden, vilken jag tror jag kommer klara :)
Sen MÅSTE jag börja äta frukost, blää, men fick ett bra tips på snabb frukost, frukt smoothie, så imorse drack jag en med hallon/blåbär/banan, mjölk, och linfrön.. Smakade inte jätte gott, men gick ner, det va mest att det kändes tjockt och va jobbigt att få ner pga att den va tjock.
Imorgon blir det en med yoghurt, mjölk, en halv banan, kiwi, hallon/blåbär, kanske skippar bananen, så kanske den blir mer lättdrucken..
Sen äter jag en liten lunch, sendan en frukt, och sedan på kvällen äter jag en sallad, med kyckling, lax, tonfisk i, inte allt på samma gång, utan får välja något utav dem.
Mamma har handlat hem fullkorns ris, pasta, och nått mer som jag ej vet vad det heter, men är typ som ris..
Sen är det träning minst 3 ggr i veckan de första 4 veckorna, sen är det 4 ggr i veckan..
Jag ska vara ärlig med, jag är sååå jävla peppad inför detta..

Sen har Ronny kommit :) Myst hela kvällen.. Mys!

Nu ska jag snart sova, imorgon är det jobb, sen är det spinning lr step kondition..

Jag saknar dig....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0