Vem va det!?

Någon ringde mig inatt, halv 3, men känner inte igen nr, och det fanns inte att hitta på nätet..
Men har man ringt 3 ggr så måste det varit något, eller så va människan väldigt packad!

Jdag blir det kanske stan en sväng, sen blir det BT, som igår va inställt för att dem inte hade någon instruktör, så jag bokade mig till spinningen itället, men idag när jag går in och kollar så är det BT :)
Så det blev att gå på det istället :) Whiiii :)

Idag har jag en sån jäkla mensvärk så jag vill bara gå och döö, det gör riktigt ont, brukar ej ha så här ont, men tydligen har jag börjat få det! Jädrans skit..



Jag tycker båda två är skitsnygga, men vet inte vilket jag kan tänka mig att ha i köket, vad tycker ni?

Detta soffbord är jag sugen på, men vet ej vilken färg, funderar på vitt..



En sån här måste jag köpa mig, om jag ska göra mina smoothie till frukost!

Nehe, om man ska fixa sig för dagen då kanske!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0