Äntligen!

Nu är resan helt betald, och det känns underbart, nu är det bara att vänta på att få börja packa väskan, sen ligger vi på stranden och dricker drinkar :-)

Nyligen hemkommen från jobbet, haft möte med dietisten, och vi blev klara lite tidigare så jag fick sluta tidigare..
Imorgon är det hjärt och lungräddning, sen p-möte så inget jobb imorgon, sen är jag ledig torsdag-fredag, sen har jag långpass på lördag, vilket jag inte ser fram emot..

Har väl inte mycket att skriva egentligen.. hehe!

Va och bada med Evo i helgen, och han bada i över 1 timma, han va helt vild :-)
När han inte fick simma och hämta nåt så simma han omkring i vattnet för att svalka sig.. SÖTNOS!

Nee nu blir det att laga mat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0