Då va det dags igen...

Sitter med en blondering i huvet, Linda har hjälpt mig att göra slingor, och jag hjälpt henne :-)
Hon åkte precis, då hon skulle hem till familjen och äta middag!
Mitt börjar se väldigt blont ut, ska tvätta ut det om en liten stund..

Gårdagen va pest, ville bara försvinna..
Allt va åt helvete..
Idag är det väl inte mycket bättre, men ändå lite.. Tacka fan för det!
Tror inte det kommer bli så mycket förändring på det hela, men man kan ju alltid hoppas, men just nu är jag väldigt negativ till det...
Va på bilträff en stund, sen palla jag inte mer så jag åkte hem och la mig, vilket behövdes efter jobb en massa dagar!

Har lite resor att se fram emot ialf, det gör mig väldans glad just nu, för jag behöver verkligen komma iväg..
26e-26e Juni blir det kryssning med Eva på jobbet..
Sen är det Kreta den 23e Juli :-)
Även midsommar snart, vilket kommer tillbrngas med min älskade vän, vi ska göra det vi brukar göra..
Naken bad... Woooohooo!

Nu är det dags att tvätta ut blonderingen, sen blir det Grey´s Anatomy och slappa i soffan, för nått annat orkar jag inte idag..
Imorgon är det jobb igen.. Bläääääääää!

Återommer med resultat av färgningen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0