Jag vill tillbaka!

Vill på kryssning igen..
Det va såå fruktansvärt roligt, träffat mycket folk : )
Måste göras om snart : )

Haft en helt okej helg, dock kännt mig väldigt dålig..
Idag har jag mått piss, men jag lever!
Halsen är helt kööörd, o har knappt någon röst emellanåt..

Har ialf varit på apoteket och handlat hem lite smått och gott idag, så ska nog se till att bli kry igen : )
23 dagar kvar, sen är den stora dagen inne : ) Kreta!!
Mamma, Kent och Ida åker på torsdag, men blir borta två veckor.. Då fick jag vattna blommor, som om jag inte redan har problem med att sköta mina egna.. haha, nee då, det ska nog gå bra! : )

M.J dog ju med.. Vart väldigt chockad, trodde inte han kunde dö..
Vila i frid M.J

Nu blir det sängen, möjligtvis en film innan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0