Oj Oj Oj....

Det va länge sedan jag bloggade, men jag har inte orkat..

Nu är jag ledig tills på måndag, åhh så skönt : )
Imorgon bär det av på kryssning, ska bli riktigt skoj..
Skönt att komma iväg lite, så man inte bara sitter hemma och ugglar : )
Idag har jag solat en hel del, men blir för varmt, och det inte bara jag som tycker..
Evo går och yrar omkring för att hitta en plats som är sval nog för honom.. Stackars..

Midsommar blev lugn, Mamma, Kent och Ida va här, vi grillade, drack snapps, och hade trevligt..
Tommy kom förbi med, så då spelade vi kubb, och jag lyckades få en pinne på mitt smal ben.. AJ AJ AJ!
Men denna kväll slutade med att Kent somna på toan "för full" hehe!
amma ska cykla hem och cyklar rakt in i ett träd.. AAAAAAHAHAHA När hon låg där på gräset så säger hon : Aj, min näsa! hahahaha..
Midsommardagen blev det dricka för min del, då va det fest hos Chribbe, så jag, Rille , Yvonne och Mattias åkte ut dit och det va riktigt trevligt må jag säga : )
Inte ett dugg bakis dagen efter.. Inte illa för att vara mig!

8 jobbdagar kvar, sen har jag SEMESTER! Wooooohoooo.. Underbart!

28 dagar kvar tills vi åker till Kreta : -)
Nu börjar man få lite resfeber.. Haha!

Hoppas på att min bror kan vakna till så vi kan åka och bada snart, börjar bli idiot nuu!

Jag återkmmer efter kryssningen : ) Då med lite bilder från midsommar och kryssning..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0