Skulle ju...

Jag skulle ju skriva hur mitt hår blev, och jag är på väg att bli blond nu :) ÄNTLIGEN!!
Kommer nog aldrig få för mig att bli mörk igen, jag trivs bäst i mitt ljusa fina hår, just nu älskar jag mitt hår..

Legat och kollat på film här hemma, med lite tända ljus och haft mysigt för mig själv i soffan, det behövs ibland!

Just nu vet jag ingenting, vet inte vad som händer med mig..
Allt känns tråkigt och jag känner verkligen inte för att göra något, vill inte änns jobba, vill bara isolera mig..
Men jag vet att det inte kommer hjälpa mig, jag måste ta tag i saker och ting..
Har ju gjort det, har träffat en läkare och nu hoppas jag vi har hittat en bra lösning..
Ska tillbaka om en månad för att se hur det gått..
Jag vill inte ha det så här längre, jag vill kunna vara som alla andra!

Just nu vill jag bara flytta, flytta hemma till min mamma, vill bara ligga i hennes famn..
Jag är grymt sugen på det, men inte heller det löser några problem..
Löser inte heller något genom att fly, jag tänker vara kvar här, och kämpa!

Villken deppigt inlägg det blev, men saker och ting måste ut nån gång och det fick bli här..

Imorgon blir det sova länge, skööönt!!
Sen ska jag ut o springa med Evo, efter det blir det mag, rump och rygg träning..

Nu ska jag ta Evo på en promenad och rensa luften lite...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0