Uschaliingen vilken fullspäckad dag..

Upp 6.40 imorse, sen blev det tåget in till stan, till kontoret och ha LABC utbildning, trodde det skulle vara tråkigt som faan, men det va kul faktiskt :-)
Lärt mig massor som jag faktiskt inte visste..

Efter LABC utbildningen va det ner till chefen nr 2, och då fick jag reda på att jag blev illa tvungen att jobba imorgon, på min lediga dag, vilket jag inte hade velat, men det behövdes ju så kunde inte säga nej..
Sen va det p-möte, och vi har styrt och ställt med sommarschemat och det är väl löst sig nu, de mesta tiderna ialf..
Sen va det dags igen och fixa om för helgen,och jag behövde inte jobba 13 timmar på lördag :-) Whiiiiii..
Det uppskattas verkligen..
Då kändes det bättre att jobba imorgon faktist..
Men usch, jag skulle inte vilja vara min chef nr 2, ha allt jobb med att fixa personal och sånt, lön osv.. Skulle svimma efter 1 dag..

Lägger även upp lite bilder från i fredags då det va lite fest :D



Imorgon blir det stan med brudarna, sätta sig och ta nån god drink :-)
Sen är det läkarn på fredag!
Det va allt för mig!
Ha en fortsatt trevlig kväll...



Kommentarer
Postat av: Elin

Kul va det =)

2009-06-06 @ 13:40:10
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0