Bla bla bla!

Tack så jätte mycket för alla kommentarer :-)

Just nu är jag nere på botten.. Jag har sattin mig i en skit situation som jag inte kommer ut..
Jag är pank, kul, och det är i14 dagar kvar tills nästa löning..
Hur ska jag klara mig?
Tomt i kylen, men fullt i frys som tur är..

Jag vet inte vad jag vill längre, jag är totalt förvirrad, jag vill bara att allt ska funka men det gör tydligen inte det..
Åhhh vilket skit..
Jag skulle behöva en utekväll med mina flickor..
Vart tillfrågad idag, men blev ju tvungen att tacka nej eftersom jag inte har pengar, men annars hade jag suttit på storan nu och druckit nån god jävla dricka..
Åhh vad jag är ledsen på mig själv, att jag kunde göra så mot mig själv!
Men man lär väl sig av sina misstag, förhoppningsvis...

Imorgon är det jobb igen och kan säga att alla min övertid tar jag ut i pengar, men skulle vilja ta ut den i ledighet..

13 dagar kvar tills jag blir rynkliiig!
10 Veckor kvar tills jag ligger på strandenmed min bitch och drickare Sex on the Beach!!
Nu blir det caramelldansen.. Och låssas lyckliiiig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0