..........................

Vädret är fint, dock lite kyligt..
Jobbat idag, gick toppen och dagen har gått fort..

Efter jobbet blev det hem en sväng, sen va jag iväg och grilla :-) Mummsigt..
Kom hem för ett tag sen, nu blir det film och mys i soffan, sen blir det att sova, då jag ska iväg imorgon bitti..
Då är det dags för kalas..

Sen börjar en ny vecka, jobb, jobb, och jobb.. Inte ledig mycket nästa vecka..
Men det är pengar, och dem behövs verkligen för jag är fattigare än barnen i afrika "känns det som".

På onsag ska jag baka tårta för första gången.. HAHA Lyckad tårta :-)
Får hoppas att våra gäster kommer gilla den, har ju bakad kokoskakor och mocka rutor med, så något lär dem väl tycka om..

Nu blir det en kopp te, sen ska jag bara lägga mig i soffan..
Hundtricket går ju på tv:n kväll, dock har jag sett den förr, men går att se om..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0