Evo den lilla knasbollen, du gör mig orolig!

Jag går till Jonnys och växlar pengar, sen solar jag, är borta max 20 min..
Kommer in i köket och ser att burken med chokladmuffins som stog på diskbänken oöppnad ligger på golvet öppen och tom..
16 Muffins har Evo tryckt i sig..
Jag blir helt hysteriskt, ringer Rille, Ringer vetrinären, och dem råder mig att åka upp direkt med honom..
Hem till mamma, mamma kör in oss till djurdoktorn..
Där blir vi väl bemötta :-) Evo blev nu kallad muffins hunden, hehe!
Men när vi väl kommer får han en spruta så han kan spy upp allt, och åhh vad jag tyckte synd om honom, han skämdes så i det lilla rummet, han kollade ledsamt på mig och det såg precis ut som han tänkte : Får jag spy här? Jag mår illa!
Jag pratade med honom, och det verkade som han förstog mig, han började spy, 6 maffiga spyor..

Efter detta va självklart Evo helt borta, rätt groggo och orkade nappt att gå till bilen..
Nu ligger han helt utslagen här hemma, och måste ta det jätte lungt i 12 timmar, med mycket vila så det inte blir något mer utav detta!
Jag va så rädd, mina tårar bara forsade ner, och jag trodde Evo skulle dö, men tack och lov så klarade han detta, och nu vet vi att vi INTE kan ha något på diskbänken, även om burkar är stängda..

Nu är vi rätt fattiga då besöket gick på hela 740 kr, men det va det värt :-)

NU blir det Tv och mys med killarna!


Kommentarer
Postat av: Elin

Lilla Evo... Man blir aldrig förvånad när det gäller honom =) Men som tur var så klara han sig prinsen min =) Puss till honom!<3

2009-05-09 @ 13:14:08
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Anna

Lilla Evo! Han är en jävel på att sno saker som han absolut inte ska ta! Tur att det gick bra i alla fall. Pussa honom från mig!

2009-05-12 @ 17:10:37
URL: http://cervix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0