Idag är det ingen vanlig dag!

För idag är det Evos 3-års dag :-) HURRA HURRA HURRA!!


Igår va det jobb, och nu är jag 3 dagars ledig :-) Börjar jobba på Tisdag
Igår kom Yvonne hit, vi drack vin och hade allmänt trevligt..
Idag kommer flickorna hit, vi ska grilla och bara ha mysigt..

Annars har det inte hänt mycket, jag ha världens tandvärk dock och det gör förbannat ont :-(

Igår kollade jag på säsongens sista avsnitt av Grey´s Anatomy, och kan säga er , jag är helt knäckt, jag vill bara att det ska börja nu nu nu, men får nog vänta i evigheters evigheter..
Jag vill veta hur det går..


Nu blir det frukost, sen fixa och dona lite innan flickorna kommer :-)



Kommentarer
Postat av: emma

God kväll! :)

Hoppas att du har haft en bra söndag :D <3



// EB

2009-05-17 @ 20:28:00
URL: http://emmabolmgren.blogg.se/
Postat av: Anna

Lilla Evo är nu Stora Evo! Pussa honom från mig!

2009-05-18 @ 11:55:00
URL: http://cervix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0