Mycket tankar...

Har verkligen varit på piss humör idag..
Varit sur och en fitta rent ut sagt, något jag själv inte ville..
Har försökt att lugna ner mig, men ibland går det inte, det onda övertar det goda..

Ronny är cp, han springer in i väggen, har gjort det ett antal gånger nu, och Evo springer efter och kollar efter honom.. Sötnos!

Just ju vill jag lägga ner tiden på att få iordning på hemmet, vill ha ett fint hem!

Imorgon ska hyllor, tavlor o allt det där upp, sen blir det att åka iväg med mamma en sväng, för att handla..

Nu blir det att kolla klart på The Reader, som verkar jävligt bra!
Igår va jag även på bio, män som hatar kvinnor, jääävligt bra film, tyckte den va alldeles för kort..
Sen va jag ju på bio med mamma och Ida förra veckan, 17 again vart det då, och den va med bra :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0